Re: [ITT] po://winff

On 28-03-15 15:49, Frans Spiesschaert wrote:
> Vermits jij de pakketbeheerder bent, toch eerst vlug even overleggen:
> zou je het zien zitten mocht ik een poging doen om de Nederlandse
> vertaling voor winff te actualiseren?

Nou, een goede review is nooit weg. Waarschijnlijk vind je wel wat
inconsistenties, dus daar is het wel goed voor denk ik. Ook als de
Engelse tekst beter kan dan hou ik me aanbevolen, want ik heb ook
upstream commit rechten. Mijn insteek daarin is altijd geweest dat ik de
stijl van upstream niet ga wijzigen, maar als uitleg beter kan (vooral
bedoeld voor leken tenslotte) dan heb ik dat meestal wel gedaan. Dus als
je dingen niet duidelijk vind, gewoon vragen, dat zal de Engelse tekst
EN de vertaling alleen maar goed doen.