Re: [RFR] po-debconf: Geactualiseerde vertalingen voor debian installer

Dag Paul,

Op woensdag 14 januari 2015 23:34:10 schreef Frans Spiesschaert:

> In bijlage voeg ik enkel de unified diffs toe voor de nl.po-bestanden
> van de sublevels 1 tot 5

De voorbije twee weken kwam er geen commentaar op de RFR, dus ik neem aan
dat de bijgewerkte vertalingen OK zijn en wat mij betreft mogen ze toegepast
worden op de broncode van debian-installer.
Denk jij dat je in de komende dagen de kans kunt vinden om ze te uploaden naar
alioth?
Alvast bedankt.

--
Groetjes,