Re: Mappen met hoofd/kleine letters

op 24-05-14 11:32, Geert Stappers schreef:

> Die verwarring gewoon verandering noemen is wat ik dan doe.

Als ik een nieuw systeem inricht, hebben de mapnamen weer een hoofdletter.

Maar bij bestaande systemen is er verwarring. Vaak zijn er plots twee
bureaublad-mappen, een met een hoofdletter die eerder werd gebruikt, en
een met een kleine letter die (vrijwel) leeg is, en die nu opeens wordt
gebruikt. Verder zie ik dat de andere mappen veelal van naam zijn
veranderd, eerst hadden ze een hoofdletter als eerste letter, en nu een
kleine letter. Dat was niet zo, en bij een nieuw systeem is het ook niet zo.

> De verandering zal vast als verbetering bedoelt zijn.
> Hoe groot de "verbetering" is, is helaas vaak een onbeantwoordde vraag.

Ik denk eerder dat het een vergissing is, die later snel weer is terug
veranderd.

Ik verander nu maar alle mappen op alle desktops weer in hoofdletters..