Re: Vertaling van de Release notes

On Sun, Jan 30, 2011 at 11:13:04PM +0100, Eric Spreen wrote:

> [...]

Ik wil wel, maar kan hooguit dinsdagavond nog even een uurtje
spenderen. Oh, en vrijdag.

Als er wat gereviewd moet worden dan moet je het vooral even langs sturen,
maar voor meer heb ik denk ik niet echt tijd.

Ciao.                                                             Vincent.
--
Vincent Zweije <vincent@zweije.nl>   | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"