Re: [RFR] po-debconf://pam

On Fri, Nov 26, 2010 at 01:46:03PM +0100, Remco Rijnders wrote:

> [...]

Het is even geleden, maar het staat me vaag bij dat er elders in dezelfde
vertaling ook al een c was gebruikt. Ofwel alles met c, ofwel alles met k,
welke van de twee maakt mij persoonlijk niet veel uit.

Ciao.                                                             Vincent.
--
Vincent Zweije <zweije@xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"