Re: Mailinglist toevoegen aan

Frans Pop schreef:

> Stel het voor op de debian-www mailing lijst, met CC naar
> debian-i18n. Ik voel er echter weinig voor om dit op eigen houtje te
> doen.

Ik heb het voorgesteld op die lijsten en een paar reakties gekregen. Het
lijkt er op dat men positief is en geen bezwaar ziet, en het eigenlijk
wil aanmoedigen.

> Sommige talen hebben al wel een verwijzing naar taal-specifieke IRC
> kanalen (hadden wij er niet ook één?).
>
> Mogelijk dat er een afzonderlijke semi-standaard sectie zou kunnen
> worden bedacht voor "ondersteuning in de eigen taal".

Er werd voorgesteld om WML comments (hekjes) te gebruiken om in de
engelse pagina aan te geven waar ruimte is voor locale support
initiatieven, zoals mailinglists, IRC, nieuwsgroepen. Lijkt me wel een
goed idee. Punt is natuurlijk wie er zin heeft daar een beetje over na
te denken.

Hoe wordt de website overigens geadministreerd?

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/