Re: Mailinglist toevoegen aan

On Sunday 06 September 2009, Paul van der Vlis wrote:
> Ik zie op de nederlandse supportpagina echter wel verwijzingen naar
> specifiek nederlandse nieuwsgroepen, dus waarom niet naar een specifiek
> nederlandse debian mailinglist.

Stel het voor op de debian-www mailing lijst, met CC naar debian-i18n. Ik
voel er echter weinig voor om dit op eigen houtje te doen.

Sommige talen hebben al wel een verwijzing naar taal-specifieke IRC
kanalen (hadden wij er niet ook één?).

Mogelijk dat er een afzonderlijke semi-standaard sectie zou kunnen worden
bedacht voor "ondersteuning in de eigen taal".