Bijdrage aan l10n-dutch

Hi,

Ik wil graag helpen met de NL vertalingen in debian. Dus ik dacht, laat
ik mijzelf even aanmelden. Ik heb op deze lijst al verschillende
berichten van NMU's of package managers gezien, maar verder is het stil
op deze lijst de afgelopen dagen. Voor zover ik het begrijp pikt in
principe de vorige vertaler dit soort mailtje op en gaan ze naar deze
lijst als back-up en voor review (heb ik dat goed begrepen?)

Mijn vraag is dan: moet ik op zoek naar pakketten zonder vertaling als
ik wil bijdragen? Bijvoorbeeld bij Debconf, zijn alle pakketten
vertegenwoordigd.[1]

MVG
Paul
PS dit mailtje komt op een rare tijd omdat ik tijdelijk in Dallas, US
zit (en daarom ook wel veel tijd heb).

[1] http://www.debian.org/intl/l10n/po-debconf/nl