Re: [RFR] po-debconf://console-common (30 strings)

Frans Pop schreef:

> Zal ik naar kijken. "Is" wordt inderdaad niet meer gebruikt, maar
> de anderen zijn uitzonderingen.

Als het geen "u is" maar "u bent" is, en je consequent wilt zijn,
dan moet je overal de vorm van de tweede persoon gebruiken.  Een
bijkomend voordeel is dat het duidelijker is, want er zit dan een
verschil tussen praten over een ding en het aanspreken van de
gebruiker: "het ... heeft" / "u ... hebt".  Dit is de reden dat je
automatisch (denk ik) "die u ... verkregen _hebt_" hebt gebruikt.

> Staan wel op verschillende regels, maar zonder spatie ertussen.

Hm, ja, een artefact van KBabel, die spatie bij mij.  :|

Benno