Re: [RFR] po-debconf://console-common (30 strings)

Frans Pop schreef:

> Volgens http://www.onzetaal.nl/advies/uhebt.php is beide
> toegestaan en helaas voor jou gaat mijn voorkeur uit naar zal en
> heeft :-)

Dat kan, maar dan ben je inconsequent, want je gebruikt in hetzelfde
bestand ook "die u ... verkregen hebt", "als u ... wilt behouden",
"Bent u klaar ...".  Deze zouden dan "heeft", "wil" en "Is" moeten
luiden.  Maar niemand zegt meer "u is" tegenwoordig, toch?

> Hmm. Dit kan ik niet vinden...

"/etc/console/" en "boottime.kmap.gz" staan op verschillende regels,
met een spatie ertussen.  Dat zou aan elkaar moeten.

Verder ook nog: s/ U / u /, vier keer.

Benno