Re: [LCFC2] po-debconf://moon-buggy (8 strings)

On Wednesday 20 September 2006 22:14, Vincent Zweije wrote:
> Deze is gekaapt van Jasper Spaans. De laatste lcfc is op 2005-02-06,
> maar het pakket heeft geen nl.po, en ik zie geen intl:nl bug.

En we weten allemaal dat moon-buggy een "essential" pakket is :-)

Groet,
Frans

> "Er is een scorebestand op de oude locatie (/var/lib/games) gevonden. Het "
> "zal naar de nieuwe locatie (/var/games/moon-buggy) verplaatst worden en "
> "hernoemd worden tot mbscore.old. Uw huidige scorebestand (indien aanwezig "
> "op de nieuwe locatie) zal niet verwijderd worden."

s/zal naar de nieuwe locatie (/var/games/moon-buggy) verplaatst worden'
  zal verplaatst worden naar de nieuwe locatie (/var/games/moon-buggy)/

> msgstr ""
> "Indien u de scores uit het oude scorebestand wilt behouden of het huidige "
> "scorebestand wilt vervangen door het oude, dan kunt u dit met de hand doen. De "
> "oude indeling van het scorebestand zou door moon-buggy automatisch omgezet "
> "moeten kunnen worden in de nieuwe."

s/in de nieuwe/naar de nieuwe/ of zelfs s/in de nieuwe//

> #. Type: boolean
> #. Description
> #: ../moon-buggy-esd.templates:3
> msgid "Do you have sound hardware installed?"
> msgstr ""
> "Heeft u geluidshardware in uw computer?"

s/geluidshardware/een geluidskaart/ ?
Ik realiseer me dat tegenwoordig de "geluidskaart" vaak is geïntegreerd op
het moederbord, maar het is volgens mij nog altijd een natuurlijkere term
dan geluidshardware.
Als alternatief: "audiohardware", wat voor mij beter in het gehoor ligt.

Uiteraard ook voor volgende strings.

> "Het m zal alleen goed functioneren indien u "
> "geluidshardware in uw computer heeft (zie Bug #76059). Wilt u moon-buggy "
> "spelen zonder dat u geluidshardware heeft, installeer dan het moon-buggy "
> "pakket."

s/moon-buggy-esd pakket/pakket moon-buggy-esd/
s/moon-buggy pakket/pakket moon-buggy/

> msgid "This package will not work properly without sound hardware."
> msgstr ""
> "Dit pakket zal niet juist functioneren zonder geluidshardware."

"Dit pakket kan niet juist werken indien geen [geluidskaart/audiohardware]
aanwezig is."