Re: [RFR] po-debconf://libpam-ldap (41 strings)

On Wednesday 03 May 2006 18:14, Kurt De Bree wrote:

> Dit zou dan weer niet consistent zijn, lijkt me.
> Moet hier nu kiezen voor ofwel overal encryptie, ofwel overal
> versleutelen, en ik denk imho dat ik veer het tweede ga. Klinkt
> aangenamer bij de vervoegingen.
>
> Wat denken jullie?

prima wat mij betreft :)

> Neen, niet bewust. Heb mij daar wat laten leiden door de Duitse
> vertaling.
>
> Kan het eventueel als volgt vertalen:
> Het is altijd een goed idee om hier ...
>
> Is dit dan niet te letterlijk vertaald?
>
> Heb je eventueel een andere zegswijze die reeds gebruikt werd?

misschien "Het is wenselijk om ..." of "Het is een goed idee om .." ?

-> de 'altijd' lijkt me eigenlijk overbodig hier, geeft wel tikje minder
   nadruk maar komt verder op zelfde neer, of niet?
--
Cheers, cobaco (aka Bart Cornelis)

1. Encrypted mail preferred (GPG KeyID: 0x86624ABB)
2. Plain-text mail recommended since I move html and double
    format mails to a low priority folder (they're mainly spam)