[ITT]po-debconf://{msttcorefonts,gnome-applets}

Dag lijst,

Hiervan wil ik een vertaling doen. Twee vragen:
1: Ik heb de templates.pot bestanden gedownload. Is het de bedoeling dat deze bestanden of de template-bestanden gebruikt worden? 2: Ik maak momenteel gebruik van KBabel, dat me op een dictionary-bestand wees op http://i18n.kde.org/po_overview/stable/nl.messages. Omdat er op de debian-vertaal-pagina gesproken werd van consistentie, lijkt het me handig om te weten welk bestand het vaakst wordt gebruikt voor het vertalen van debian-teksten. Is er wel zo een bestand? Niet dat ik zelf geen woordenboek heb staan, of er vaak één nodig heb, maar het lijkt me allicht makkelijk om te synchroniseren wat er gebruikt wordt als vertaling van een woord als "font" of "SUID".

Esther Hanko