Re: [LCFC] po-debconf://udev (6 strings)

On Thursday 28 December 2006 13:32, cobaco (aka Bart Cornelis) wrote:

> Graag volledige zinnen, klinkt zo nors anders
>
> -> "Er is een herstart nodig na deze opwaardering"

Hmm. Voor strings die in titels van dialogen gebruikt worden, vindt ik
ingekorte zinnen nog wel acceptabel, zeker als ze te lang dreigen te
worden.

In dit geval zou je er zelfs van kunnen maken:
"Herstart nodig na opwaardering"
("deze" heeft IMO geen enkele toegevoegde waarde)