Re: [RFR] po-debconf://console-common (27 strings)

Niet op het uur van de e-mail letten. Sinds de herisntallatie van
Etch met de nieuwe installer heb ik problemen met hwclock. Ben dit
nog aan het uitzoeken ;-)

Frans Pop wrote:

> Uw opmerkingen graag...
>
> De enige die echt lastig was is "Policy for handling keymaps:". Met name
> omdat IMO het origineel ook niet echt lekker is: de opties om een keymap
> te selecteren zijn immers niet echt een "policy".
> Mogelijk hebben jullie betere alternatieven...

IMO is deze vertaling goed. Eerst had ik zelf gedacht aan
"behandelen", maar dan denk ik eerder aan EHBO ;-)

Verder:

msgstr ""
"\"Behoud de toetsenbordindeling van de kernel\" voorkomt het laden
van een "
"toetsenbordindeling wanneer het systeem de volgende keer wordt"
"opstart. Het zal elke toetsenbordindeling die u eerder heeft
gekozen verwijderen "
"uit /etc/console (het zal onherroepelijk verloren zijn). Als er al
een "
"toetsenbordindeling geladen is, dan zal die pas gewijzigd worden
als u "
"het systeem opnieuw opstart."

s/wordt opstart. Het../s/wordt opgestart. Het../

msgstr ""
"U heeft aangegeven dat het configuratiesysteem een bestaande, door u "
"geïnstalleerde toetsenbordindeling ongewijzigd moet laten. Het is ook "
"mogelijk dat u heeft gekozen om alleen vragen met hoge prioriteit te "
"beantwoorden waardoor het uw configuratie ongewijzigd is gebleven."

s/waardoor het uw configuratie ongewijzigd is gebleven./
waardoor uw configuratie ongewijzigd is gebleven./

msgstr ""
"Als u wilt dat één daarvan wordt geladen bij de volgende herstart,
dan "
"zult u deze handmatig moeten verplaatsen naar
/etc/console/boottime.kmap.gz."

voorstel:

/dan zult u deze/dan dient u deze/

Cheers,