Re: [RFR] wml://webwml/dutch/CD/release/index.wml

On Thursday 07 September 2006 04:17, Kurt De Bree wrote:
> Volgende release note is erbij gekomen.

Vertaling is hier en daar een beetje krom. Ook het origineel is niet
geheel lekker en ook dat heb ik hier proberen te verhelpen.
Voorstellen voor verbetering hieronder.

Gr,
Frans

> [...]
>
>       <li>As the extra files on CD#1 take up extra space, some of the
>       normal installation tasks will no longer fit there. If you want
>       to install all the tasks from CD only, you will need to use CD#2
>       as well.</li>
>     </ul>

>     issue for r4. DVD images and network installs should not be
>     affected.</p>
>
>   </release-notes>
>
> ----------
>
> <release-notes title="Official Debian 3.1 rev3" version="3.1 rev3">

>      werden over het hoofd gezien bij het uitgeven van 3.1r3. Dit

CD#1 bevat een aantal extra bestanden die verwijderd hadden moeten worden
maar bij de release van 3.1r3 over het hoofd zijn gezien. Dit veroorzaakt
twee problemen:

>     <ul>
>       <li>De geïnstalleerde kernel die deze images gebruikt zal, in
>       sommige gevallen, niet de recentste kernel op de CD zijn, maar
>       eerder de vorige versie. Waardeer de specifieke kernel op na
>       de installatie en dan zou alles in orde moeten zijn.</li>

De kernel die door deze images wordt geïnstalleerd zal in sommige gevallen
niet de meest recente kernel op de CD zijn, maar een vorige versie. Dit
kan worden gecorrigeerd door de kernel na de installatie op te waarderen.

>       <li>Daar de extra bestanden op CD#1 meer plaats innemen, zullen
>       sommige normale installatietaken hier meer op passen. Indien je
>       alle taken enkel vanaf CD wilt installeren, zul je ook CD#2
>       nodig hebben.</li>
>     </ul>

Vanwege de extra bestanden op CD#1 passen niet alle pakketten benodigd
voor enkele standaard installatietaken meer op deze CD. Om alle taken
vanaf CD te kunnen installeren is daarom ook CD#2 vereist.

>     veroorzaken; we verwachten deze kwestie te verhelpen tegen tegen
> r4. DVD-images en netwerk installaties zouden niet betroffen zijn.</p>

Onze excuses voor eventueel ongemak hierdoor; we verwachten de problemen
te verhelpen voor r4. De beschreven problemen gelden niet voor
installaties vanaf DVD of netwerk.