Bijna erdoorheen

Bijna al de vertalingen die ik gedaan heb zijn nu (flink)
gecorregeerd. Ik heb best wat er van geleerd, maar vooral dat extra
mensen kijken altijd helpt.

Wij hebben dus nu even een kleine ophoping van vertalingen die even
nagekeken moeten worden. Wie even een paar minuten heeft, graag even
een paar nakijken, dan zijn we er zo vanaf.

http://kleptog.org/cgi-bin/ddtss2-cgi/nl

En nederlands staat er trouwens best goed voor met de vertalingen van
het basis systeem. Wij staan vierde op het ogenblik.

http://svana.org/kleptog/temp/ddts-stats.html

Met vriendelijk groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog@gmail.com> http://svana.org/kleptog/