Re: [LCFC] po-debconf://popularity-contest (4 strings)

On Monday 07 August 2006 11:15, Thijs Kinkhorst wrote:
> "U kunt uw systeem instellen zodat anonieme statistieken naar "
> "de distributie-ontwikkelaars verstuurd worden. Deze statistieken hebben "
> "betrekking op welke pakketten het meest gebruikt worden, en worden gebruikt "
> "om bijvoorbeeld te beslissen welke paketten op de eerste installatie-CD "
> "terecht komen."

> "Indien u wilt deelnemen zal het instuurscript eenmaal per week "
> "uitgevoerd worden; dit script verstuurt de statistieken naar de "
> "ontwikkelaars. De verzamelde statistieken kunnen bekeken worden op "
> "http://popcon.debian.org/.";

Misschien nog eens kijken naar "distributie-ontwikkelaars" en "instuurscript".
Beide zijn IMO ongebruikelijke samenstellingen.

Voorstel:
- ontwikkelaars van de distributie
- "... zal eenmaal per week een script uitgevoerd worden dat de statistieken
  naar de ontwikkelaars stuurt."

(Wat mij betreft is een nieuwe LCFC niet nodig na wijziging hiervan.)