Re: [LCFC] po-debconf://kerberos-configs (11 strings)

Cornelis) wrote:

> Tja, nu blijft toch noog het probleem welke vertaling te gebruiken:
>
> Kerberos version 4 realm= kerberos4-authenticatiegebied  of
> Kerberos version 4 realm= kerberos4-authoriteitsgebied

dat laatste dus zeker niet: het is geen gebied van authoriteiten
(authoriteitsgebied <> de gebiedsauthoriteit van een authenticatiegebied),
denk dat de keuze momenteel staat tussen:

'kerberos4-authenticatiegebied' of 'kerberos4-gebied'

waarbij het 1e het voordeel heeft iets omschrijvender te zijn voor
niet-techneuten, en het nadeel dat het nogal dubbel op is aangezien
kerberos zelf al aangeeft dat het over authenticatie gaat.

denk dat we ervan uit mogen gaan dat niet-techneuten geen kerberos server
gaan installeren -> kerberos4-gebied lijkt me dan best
--
Cheers, cobaco (aka Bart Cornelis)

1. Encrypted mail preferred (GPG KeyID: 0x86624ABB)
2. Plain-text mail recommended since I move html and double
    format mails to a low priority folder (they're mainly spam)