Re: [RFR] po://diffutils/po/nl.po (180 strings)

Kurt De Bree wrote:
> Gents,
>
> Vooraleer deze te controleren even een kleine mededeling.
>
> Dit is het po-bestand (versie 2.8.1-11) dat in de Debian pakketten
> beschikbaar is. Dit was nog niet vertaald.
>
> Toevallig tijdens het "googelen" ben ik een zeer recente versie
> tegengekomen (versie 2.8.7) die wel al vertaald was door het Nederlands
> Vertaalproject (http://vertaling.vrijschrift.org/index), met name door:
>
> Elros Cyriatan <cyriatan(AT)fastmail(DOT)fm>, 2004 en
> Benno Schulenberg <benno(AT)nietvergeten(DOT)nl>, 2006.

> [...]

Merk op dat 2.8.7.0 al in experimental zit, dus het is waarschijnlijk
interesanter om de vertaling uit experimental bij te werken...

Mvg

Luk

--
Luk Claes - http://people.debian.org/~luk - GPG key 1024D/9B7C328D
Fingerprint:   D5AF 25FB 316B 53BB 08E7   F999 E544 DE07 9B7C 328D