Re: [RFR] po-debconf://openldap2 (38 string)

On Thursday 20 April 2006 16:22, Kurt De Bree wrote:
> msgid "Move old database"
> msgstr "De oude database verplaatsen"
>
> Moet hier geen vraagteken achteraan? In het dialoogvenster moet
> er 'ja' of 'neen' na deze vraag aangeklikt worden
>
> msgid "Retry configuration"
> msgstr "Configuratie opnieuw proberen"
>
> idem --> ?

mja, staat er in het engels ook niet (en in de openldap2.2. string wel)
aangezien deze beide zijn aangepast en verder gelijk zijn, is het denk ik
bewust zonder leesteken gedaan door de maintainer, weet niet precies waarom
dus heb dit in de nederlandse versie overgenomen.

nieuwe versie in bijlage
--
Cheers, cobaco (aka Bart Cornelis)

1. Encrypted mail preferred (GPG KeyID: 0x86624ABB)
2. Plain-text mail recommended since I move html and double
    format mails to a low priority folder (they're mainly spam)