Re: [RFR] po-debconf://lvm2 (6 strings)

On Thursday 20 April 2006 15:49, Kurt De Bree wrote:
> msgid "Snapshot format changes"
> msgstr "Wijzigingen van het beeldschermafdrukformaat"

Snapshot heeft helemaal niets met beeldscherm te maken. LVM is een methode
om viruele "partities" aan te maken op een harde schijf.

Snapshot zou hier vertaald kunnen worden met "momentopname". Voor de
zekerheid zou ik de Engelse term er achter zetten, dus "momentopname
(snapshot)".

Graag nieuwe versie. Die zal ik dan compleet reviewen.