Re: [RFR2] po-debconf://gnumeric (3 strings)

On Tuesday 11 April 2006 20:09, Kurt De Bree wrote:

> m.a.w. de "dringend" kan blijven staan?

als we alternatief kunnen vinden dat iedereen goed klinkt is dat beter niet?

als datapunt, dringend deed mij ook even opkijken
--
Cheers, cobaco (aka Bart Cornelis)

1. Encrypted mail preferred (GPG KeyID: 0x86624ABB)
2. Plain-text mail recommended since I move html and double
    format mails to a low priority folder (they're mainly spam)