Re: [RFR]po-debconf://msttcorefonts(16 strings)

Bedankt voor de antwoorden en suggesties. Als ik het me goed herinner is vertalen iets ego-loos ;-) dus ik zal proberen jullie commentaren allemaal toe te passen. Ik las ergens dat drie dagen een redelijke tijd was om antwoorden af te wachten, is dat bij alle stappen van het checken met de lijst het geval? Hoe ga ik daar het best mee om? En is het wellicht een idee als ik een bestand maak met de antwoorden op de vragen die ik heb gesteld en die online te zetten voor eventuele andere mensen die wel willen helpen maar te bleu zijn om het te vragen?

Groeten,

Esther