Re: CVS webwml/dutch/doc

Hi!

> -  Deze handleiding vertelt de gebruiker welk document hij moet bekijken voor het
> -  vinden van een oplossing op zijn vragen.
> +  Deze handleiding vertelt de gebruiker welk document moet bekeken worden voor
> +  het vinden van een oplossing op mogelijke vragen.

De woordvolgorde klinkt me erg Vlaams in de oren.  En een passieve vorm
hier lijkt me een anglicisme.  Wat is er mis met het origineel?
Ow wacht, overijverige feministen zeker?  De "hij"-vorm zoals hij in het
origineel staat lijkt me veery van discriminerend en die prefereer ik
dan ook boven het lelijke gebruik van de passieve vorm.

--
Kind regards,
| Bas Zoetekouw              | GPG key: 0644fab7                     |