Vertaling D-I manual (was nieuw op de lijst)

On Sunday 13 February 2005 16:59, Peter Vandenabeele wrote:
> Waar kan ik het beste starten ?
>
> Ik heb deze morgen een svn checkout gedaan en vermoed dat de
> Engelstalige bronbestanden en de Nederlandse vertaling hier
> te vinden zijn ? Ik kon een aantal Nederlandstalige documenten
> ontdekken onder de doc/manual/nl map.
>
> ~/data/d-i/debian-installer/installer/doc/manual/nl

Hieronder staan _alle_ Nederlandse bestanden. Ook alle onvertaalde
bestanden staan hier.

Het lijkt me nuttig als je eerst de relatie tussen de hoofdstukken in de
gegenereerde manual en de bestanden probeert te ontdekken.
Daarna lijkt het me zinvol om te starten met de vertaling van
howto/installation-howto.xml.
Zie verder de volgorde in mijn vorige mail.

Vergeet niet om nog even te kijken naar [1] i.v.m. de review!

[1] http://lists.debian.org/debian-l10n-dutch/2004/09/msg00029.html

Gr,
Frans