Re: Problemen in vertaling van Aptitude

On Sun, Feb 06, 2005 at 06:22:35PM +0100, Frans Pop wrote:

> [...]

Dit komt mij op zijn minst deels voor als een probleem met
internationalisatie in plaats van locatisatie: er wordt onvoldoende
rekening gehouden met de lengte van strings in andere talen.

Ciao.                                                      Vincent.
--
Vincent Zweije <zweije@xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"