Re: [RFR] welcome.txt en demo.txt [Fwd: The Babelbox demo and Eyecatcher]

Zozo, dat klinkt leuk. Ik ben benieuwd of hij het voor elkaar krijgt, in een
paar dagen..

Je vertalingen lijken me goed, maar toch zou ik de volgende verbeteringen
willen voorstellen:

> Deze machine doet een automatische demonstratie van het installatieprogramma
> voor Debian sarge in elk van de 39 ondersteunde talen.
..voert een automatische demonstratie uit? (Dit is het engels letterlijk
vertaald, en klinkt ook wat minder plat in mijn oren)

> Welkom op de stand van het Debian-project!
Welkom bij?

    Sytse Wielinga