raidtools2

On di, 2004-12-28 at 17:42 +0100, Matthijs Mohlmann wrote:
> Hallo,
>
> Ik ben nieuw op deze lijst en ik wil wat doen aan vertalingen zo dit
> gaat mijn eerste vertaling denk ik worden ook omdat ik dit pakket zelf
> maintain in debian.
>
> Matthijs Mohlmann

Goed en nu in goed Nederlands:

Hallo,

Ik ben nieuw op deze lijst en ik wil graag wat aan vertalingen doen.
raidtools2 is een pakket dat ik zelf beheer in debian en waar nog geen
Nederlandse vertaling voor is. Dus ik was van plan om deze vertaling op
mij te nemen.

Matthijs Mohlmann

PS: Dit heb je dus als je continue in het engels loopt te kletsen.