Re: [LCFC] po-debconf://lessdisks (98 strings)

On Tue, Nov 09, 2004 at 10:15:07PM +0100, cobaco (aka Bart Cornelis) wrote:

> ROFLMAO
>
> *schuddend met de vinger*
> Get your mind out of the gutter young man!
>
> Je zegt toch ook "Waar bevindt Jan zich?" en niet "Waar bevindt zich Jan?"

Jawel, is allebei mogelijk.

> s/Jan/de officiële Debian pakketopslagplaats die u wilt gebruiken/

Dat kan wel, maar dan heb je een extra komma nodig:

Waar bevindt de officiële Debian pakketopslagplaats die u wilt
gebruiken, zich?

Al is het duidelijker als je 'bevindt zich' gebruikt.

> verandert naar:
> Waar is de (te gebruiken) officiële Debian pakketopslagplaats?

Da's natuurlijk ook mogelijk ;-)

> mens moet iets doen om zijn naam in de geschiedenisboeken te krijgen :-P

Vind het persoonlijk toch ook wat vergezocht; en de originele zin
("Security package repository location") is ook niet echt duidelijk. Ik
denk dat een vrije vertaling hier op z'n plaats is:

Locatie opslagplaats van pakketten beveiligingspatches

oid

Interface lijkt me dan ook het beste.

--
         EARTH