Re: dutch.debian.net wat met fixed bugs?

On Mon, 22 Mar 2004 12:48:21 +0100
Luk Claes <luk.claes@ugent.be> wrote:

> sturen
>
> Dat is natuurlijk al lang gebeurd. Ik bedoel de bug heeft de tag fixed
> (door een NMU), is dan de vertaling voor ons 'DONE' of niet? Als ze
> 'DONE' is, hoe gebeurt dit dan: automatisch zoals met closed of
> handmatig?

In de BTS wordt de bug pas echt 'done' als de fix ook geaccepteerd is
door maintainer. Op het moment kijkt m'n scriptje alleen naar 'done', ik
kan het natuurlijk uitbreiden naar 'fixed'. Theoretisch bestaat er dan
natuurlijk de mogelijkheid dat vertalingen kwijt raken als de maintainer
de wijzigingen in de NMU niet overneemt ...

Ik zal van de week weer een avondje aan het scriptje werken.

grtjs Tim