Re: [LCFC] po-debconf://clamav

Kleine aanvulling.

Ik kwam ergens een vraag tegen over het debconf priority level. Ik kan mij
niet herinneren dat daarbij ook een advies werd gegeven. Je zou aan de
maintainer de suggestie kunnen doen om iets op te nemen als:

'Non technical users are advised to choose the (default?) level HIGH.' Lower
levels are suitable for experienced system administrators.
If you decide to change your configuration at a later time, you may run
'dpkg-reconfigure clamav'. We advise you to study our documentation
beforehand.

N.B. Ik heb niet gecontroleerd of dit helemaal juist is, maar het gaat om het
idee.

Dat is ook de reden dat ik moeite heb met de vertaling van 'thread'. Een niet
technische gebruiker zal zowel bij 'draad' als bij 'thread' geen flauw idee
hebben waar je het over hebt, een ervaren computergebruiker heeft in ieder
geval een redelijk besef wat een 'thread' is, maar een 'draad'...?