Re: Ter info: via IRC enkele vertalingen gedaan voor D-I beta 3.

On Monday 15 March 2004 10:28, cobaco wrote:
> On 2004-03-14 19:24, Frans Pop wrote:
> ack, tnx

Helaas zag ik later op IRC nog dat de vertalingen voor bugreporter-udeb niet
helemaal goed gecommit waren en dus niet zijn meegenomen. Gelukkig zijn het
geen veelvoorkomende messages.

cobaco: zou jij de review nog willen doen. Ik realiseerde me achteraf ook dat
diskettestation eigenlijk één woord is; ik geef zelf net als Tim de voorkeur
aan 'onbruikb' (die vertaling heeft redelijk wat hoofdbrekens gekost).

FJP