Re: social contract nl

On Sun, 15 Feb 2004 20:31:05 +0100
Arvind Autar <Autar022@planet.nl> wrote:

> Hallo,
>
> Ik ben de volgende fouten tegengekomen in het social contract van
> debian. ( http://www.debian.org/social_contract.nl.html ). Ik weet
> niet wie ik hierover moet emaillen, dus ik stuur maar een email naar
> dit adres.Ik ben de volgende fouten tegen gekomen:

Ik geloof dat Bas vertaling van de website deed ... Bas?
Als ze wat meer mensen en tijd hebben kunnen we misschien de website ook
gaan reviewen. Waarschijnlijk valt er hier en daar ook nog wel wat te
updaten. Heeft voor mij niet echt prioriteit.
Arvind voel je er voor om wat aan vertaling te doen voor Debian?

grtjs Tim

Opmerkingen van Arvind: