Re: Nieuwe coordinatiepagina

On Mon, 22 Dec 2003 17:32:03 +0100
Tim Dijkstra <newsuser@famdijkstra.org> wrote:

> Ik ben ook van plan om het mogelijk te maken een referentie naar een
> bug nummer te sturen, dan hebben we ook meteen een plek met alle nog
> open bugs.

Dit is nu ook mogelijk; als je een email stuurt met als subject bijv

	[BTS#1234] po-debconf://apache

dan wordt het bugnummer geregistreerd. Een aantal keer per dag checkt
een cronjob of de bugs geclosed zijn. Als dat het geval is dan worden de
gegevens op de pagina geupdate. Je kan trouwens ook je e-mail direct
naar het scriptje sturen, het adres is l10n@famdijkstra.org.

Misschien kan iedereen z'n open bugs opsturen, dan hebben we een mooi
overzichtje.

Verder heb ik ook het archief er door heen gehaald; er lijken nog
wat open eindjes te zijn, zoals ITTs zonder RFR of RFR zonder LCFC.

Ideeën zijn nog steeds welkom.

grtjs Tim