Re: [RFR] po-debconf://fetchmail

On Mon, Oct 13, 2003 at 11:44:19AM +0200, Wouter Verhelst wrote:

> [...]

Vandaar mijn "zou wel eens". Ik had het ergens anders fout aangetroffen
en dacht dat het hier ook wel fout zou kunnen zijn.

Ik vind dat, als het bestand een .gz extensie heeft, je die moet
opgeven. Bestandsextensies weglaten gaat niet aan. Het bestand zonder
de .gz extensie bestaat niet.

Dat het gedecomprimeerd moet worden om bruikbaar te zijn blijkt dan
vanzelf wel.

Ciao.                                                          Vincent.