[DICO] symlink

Hoi,

Omdat ik me niet zo goed voelde met 'snelkoppeling' als vertaling van
'symlink' in een aantal recente RFR's, ben ik wat gaan rondkijken in
bestaande vertalingen van dat woord. Resultaat: de GNU coreutils en de
nl-manpages gebruiken 'symbolische koppeling' (coreutils bevatten onder
andere 'ln', wat dus een symlink aanmaakt); ook op
vertaling.nl.linux.org/woord.php wordt het zo aangeraden.

Stel dus voor dat we dat volgen...?

--
Wouter Verhelst
Debian GNU/Linux -- http://www.debian.org