Re: [LCFC] po-debconf://geneweb

#. Description
#: ../geneweb.templates:5
msgid "Select a default language for Geneweb to use in its page rendering."
msgstr "Gelieve de, door Geneweb, standaard bij paginaweergave te gebruiken taal te selecteren"

Volgens mij zijn die komma's niet nodig.

#. Choices
#: ../geneweb.templates:24
msgid "daemon, manual"
msgstr "daemon, handmatig"

#: ../geneweb.templates:25
msgid "daemon"
msgstr "daemon"

Ik kwam niet ook daemon tegen in een vertaling, heb er een [DICO] van
gemaakt, mijn voorstel: demon.

#. Description
#: ../geneweb.templates:48
msgid "Old setup file moved."
msgstr "Oude instellingsbestand is verplaatst."

s/Oude/Oud/

#. Description
#: ../geneweb.templates:80
msgid "You may choose to keep them \"just in case\". If so, refuse the removal  there."
msgstr "U kunt ervoor kiezen om ze te bewaren \"in geval dat\". In dat geval dient u de verwijdering hier te weigeren."

Mij klinkt "voor het geval dat" beter in de oren dan "in geval dat".