Re: [RFR] po-debconf://spamassassin_2.60-1.po

On Mon, 6 Oct 2003 08:27:37 +0200 (CEST)
Luk Claes <luk@zeus.UGent.be> wrote:

> Sorry, daar had ik over gekeken. Ik denk eraan om een programmaatje
> of scriptje te schrijven om de status van de vertalingen bij te
> houden, want het is niet (meer) overzichtelijk!

Zat ik ook al aan te denken. Het zou toch handig zijn als je een pagina
hebt waar je de stand van zaken van alle vertalingen kan zien.

> Een ITT sturen en een kwartier later een RFR heeft weinig zin
> aangezien je nu pas geantwoord hebt ...

Nee, ik denk niet dat de mensen op deze lijst elk kwartier kijken of er
nog nieuwe berichten zijn... Het is denk meer de bedoeling dat je even
door het archief heen loopt van de afgelopen x weken om te kijken of er
ITT's zijn.

> Wat doen we nu? Wil jij de vertaling verder opvolgen of zal ik het
> verder doen?

Maak je 'm maar verder af, lijkt me wel zo redelijk.

grtjs Tim