Re: [RFR] po-debconf://spamassassin_2.60-1.po

> Hmm, ik denk dat je m'n ITT voor spamassassin gemist hebt. OK het was al
> een week geleden, maar je had op z'n minst zelf een ITT kunnen sturen
> dan had ik je kunnen zeggen dat ik er al mee bezig was. Dat is het hele
> idee achter de [ITT]-berichtjes...

Sorry, daar had ik over gekeken. Ik denk eraan om een programmaatje
of scriptje te schrijven om de status van de vertalingen bij te
houden, want het is niet (meer) overzichtelijk!

Een ITT sturen en een kwartier later een RFR heeft weinig zin aangezien je
nu pas geantwoord hebt ...

Wat doen we nu? Wil jij de vertaling verder opvolgen of zal ik het verder
doen?

Mvg

Luk