Re: Weer meehelpen

Michiel Sikkes schreef:

> [...]

Ik doe hier op het moment ook niet veel meer dan vertalingen reviewen.
Is erg makkelijk, ze komen vanzelf op de mailing lijst langs, je hoeft
er niks voor te installeren, gewoon vertaling lezen, reacties erbij
schrijven en terug naar de mailinglijst. De vertaler pikt het wel weer
op. Heb je de vertaalprocedure wiki bekeken?

    http://wiki.debian.net/index.cgi?l10nCoordination

Als ik tezijnertijd doorheb wat po-*, gettext, en andere dingen doen,
dan graaf ik misschien wel eens dieper, maar vooralsnog denk ik dat ik
zo nuttig werk doe.

Ciao.                                                         Vincent.