Re: package description vertalingen

On Fri, 4 Apr 2003 09:25:02 +0200
Xaveer Leijtens <X.J.M.Leijtens@tue.nl> wrote:

> Ik heb een aantal package descriptions vertaald, maar intussen is mijn
> e-mail adres gewijzigd. De oude mail komt nog wel aan, maar als ik
> wijzigingen instuur wordt ik niet gezien als 'owner' maar als
> 'reviewer', met als gevolg dat ik mijn eigen wijzigingen weer krijg
> ter goedkeuring, etc.
> Weet iemand hoe ik weer package owner wordt van mijn eigen vertalingen
> (maar nu met mijn nieuwe e-mail adres)?
Er staat wel iets over in de 'guide' die je krijgt toegestuurd door de
server:

  Dit zijn de regels:

   - Regels die beginnen met '#' zijn commentaar;
   - Regels die beginnen met een 'From: Naam <email@domein.com>'
     bepalen het email adres van de vertaler.  Dit is vooral nuttig
     als de vertaler een ander adres gebruikt;
   - Beschrijvingen moeten gescheiden worden door een lege regel;
   - Voeg aub geen andere lege regels toe!
   - Verzeker jezelf ervan dat je de originele beschrijving niet
     verandert!

grtjs Tim