Re: vertaling "mirrors/size.wml" / "devel/debian-desktop"

On Tue, 2002-10-29 at 19:24, Bart wrote:

> imcer@arabonradar:~/php/debian/webwml/dutch/devel/debian-desktop$ make
> index.nl.html
> make: *** Geen regel voor het maken van doel `index.nl.html'.  Stop.
>

> enig idee hoe dat komt ?

Heb je de pagina /dutch/devel/debian-desktop/index.wml gekopieerd vanuit
de english branch met behulp van het cp command (of je favoriete GUI
file manager) of met behulp van het ./copypage.pl scriptje?

In het geval van het eerste: je moet het met het tweede doen, want dan
wordt er automatisch een Makefile aangemaakt om te kunnen "make-en"

zie ook: http://www.debian.org/devel/website/translating kopje
translating individual pages.

Mocht je wel het copypage.pl scriptje hebben gebruikt, kijk dan of er
een Makefile is en of die een beetje klopt, maar daar heb ik niet echt
veel verstand van.

groeten
steven