Re: vertaling "mirrors/size.wml" / "devel/debian-desktop"

On Tue, 2002-10-29 at 10:18, Bart wrote:
> Heb net de mailinglijst archieven bezocht en blijkbaar komt de
> mailinglijst wel in de nieuwsgroep maar niet omgekeerd.
>
> Dus hier m'n twee vertalingen.
>
> feedback is altijd welkom ...

Ok ik heb /devel/debian-desktop gevonden (vergat de -d optie)

Beide zijn nu toegevoegd aan de site

Een paar opmerkingen:
-als je klaar bent met je vertaling gebruik dan "make index.nl.html" om
een html bestand van index.wml te maken. Dan kan je hem makkelijker even
na lezen op kleine typfoutjes.

-gebruik geen rare tekens als de e-umlaut, gebruik de standaard html
notering: &eum; voor e-umlaut etc (zie ook
http://www.w3.org/TR/html401/sgml/entities.html)

-Ik heb "We garanderen dat het configureren van <a
href="http://packages.debian.org/x-window-system";>XFree86</a> zo
gemakkelijk en foutloos zal verlopen als mogelijk.
 vervangen door
We zullen er voor zorgen dat het...
Garanderen klinkt te zwaar tov het origineel (We will make sure that ...

-/devel/debian-desktop is al niet meer up to date, ik kon zo snel niet
zien wat er veranderd is. ;-)

Groeten
Steven