Re: vertalen nieuws

On Monday 30 September 2002 15:51, Steven M. Ottens wrote:
> [...]
> De "Most important" en "Standard" te vertalen. Ik ga nu release/woody
> doen. Zoals het er nu naar uit ziet kan ik tussen de 1 a 2 pagina's per
> week vertalen, en de vertaalde pagina's bij houden.
> Ik zal het lijstje verder afwerken (ports/index.wml en
> partners/index.wml). Dan zijn ze allemaal vertaald, behalve
> News/weekly/index.wml en DWN.
> Ik denk niet dat ik het haal om die ook elke week te doen. Maar op zich
> heb ik wel wat tijd, want ik neem niet aan dat het onderhoud van de
> huidige pagina's veel werk met zich mee brengt.

Klinkt prima. Nee, het onderhoud is weinig werk.

> En het lijkt mij dat als ik andere pagina's ga vertalen dat we die wel
> moeten kunnen bijhouden. (A few well maintained pages is much more
> useful than a lot of out of date ones.)
> Het lijkt mij dus verstandig om te bedenken wat de volgende pagina's
> worden die moeten worden vertaald; DWN maar die moeten wekelijks worden
> bijgewerkt of iets anders - wat dan, of niets.

Elke DWN komt er een pagina bij. Dus er hoeft niet direct iets bijgewerkt te
worden... de HTML code die laat zien welke DWN uit zijn (wat dus wel elke
week verandert) wordt door een script dynamisch gemaakt...

Steven, graag dit soort email sturen naar: debian-l10n-dutch@lists.debian.org

Egon