Re: SV: Oversat Debian 7-nyhed til www.debian.org

On Sun, May 05, 2013 at 09:42:13AM +0100, Joe Dalton wrote:
> multimediecodecs og -frontends,
>
> hvorfor ikke ovesætte frontends til -brugerflader ?

Der er ikke nødvendigvis tale om en brugerflade i gængs forstand, og
da jeg ikke vidste/ved hvilke programmer der var tale om, valgte jeg
at blive ved det sikre.

> (little-endian)), ->
> (little-endian),

Så kommer der ublance i parenteserne. :-)

> bootmenuer ->
> opstartsmenuer

Ændret til "startmenu", og tilsvarende et par andre steder.

> foruden installeringsvejledningen ->
> samt installeringsvejledningen

Jeg brugte "foruden" for at skabe variation i teksten, da "samt"
allerede havde været benyttet et par gange.

De øvrige forslag er alle indført; tak for hjælpen.

--
Mvh. Kåre