Re: debconf status

On 15 Feb 2003 16:41:34 +0100
Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk> wrote:

> Så er Kaare med som korrekturlæser.

Hurra!  Jeg har straks hentet nogle flere filer til gennemsyn.  Der er
fejlrapporter på vej til både dig og Morten.

Jeg retter alt, hvad jeg mener er forkert, dvs. også forekomster af ord,
som på dansk skulle have været sammensat, men ikke er det i
oversættelserne (læs evt. mere på http://www.fiduso.dk/ ).

Morten:  Jeg har ændret et par forekomster af "katalog" til "mappe", da du
forleden skrev, at det er denne oversættelse du holder dig til.  (Dette på
trods af, at jeg selv foretrækker "katalog" og bruger det på websiderne.)

Er I uenige i mine rettelser, er jeg parat til at forsvare de fleste af
dem. :-)

--
Regards, Kaare - <http://www.nightcall.dk/>