Re: debconf oversætter-status

fre, 2003-02-14 kl. 15:39 skrev Kaare Olsen:
> Det har knebet med tid i denne uge, men nu har jeg lige forsøgt at
> returnere en korrekturlæst fil (uden rettelser) og har fået dette svar fra
> systemet:

Det skal du ikke høre noget for. Jeg husker bare at jeg så dit navn på
nogen af de fejlpakker, jeg nulstillede for et par dage siden - og
undrede mig over ikke at se det nu.

> "Start Status text
> Found Description-line: Description: PCMCIA support has not been stopped;
> aborting the installation.
>    description is already in db
>      and the translation is unchanged
>     adding parts to db...
> End Status text"
>
> Betyder det, at min korrekturlæsning nu er blevet registreret?

Nej. Dette er en af de pakker jeg nulstillede. Maskinen kan derfor ikke
huske at du har bedt om at få pakken til korrektur; du er ikke noteret
som korrekturlæser. Derfor affærdiger den dig kort med at den allerede
har fået beskrivelsen.

Jeg har lige prøvet at hente en liste over de pakker, du stadig er
noteret som korrekturlæser på. Men ddtp-robotten lader til at sove for
tiden. Når jeg får den, kan du få listen og returnere de aktuelle
beskrivelser. Indtil da vil jeg anbefale at du henter nye pakker til
korrektur - og husker at returnere dem anden gang, ellers er det vistnok
spildt arbejde.

Claus

--
Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk>