debconf oversætter-status

Hej,

Her er en simpel status for de danske oversættelsere af
debconf-skabeloner fra i morges. Som koordinator modtager jeg automatisk
sådan en liste hver morgen med posten.

desc_from
     205 Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk>
     155 Morten Brix Pedersen <morten@wtf.dk>
       1 debconf-firstupdate@ddtp.debian.org
reviewer-0
      99 Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk>
     185 Morten Brix Pedersen <morten@wtf.dk>
reviewer-1
reviewer-2

Linjen med debconf-firstupdate@ddtp.debian.org skyldes at robotten har
opdaget at spørgsmålet "anna-choose_modules" er oversat til dansk i
deb-pakken. Så bliver denne oversættelse automatisk indsat i ddts med
ovenstående adresse som "ansvarlig oversætter". Jeg har nu noteret mig
selv for denne oversættelse. Retfærdigvis skal jeg sige jeg på samme
måde overtog de eksisterende 117 oversættelser, da jeg startede.

Morten rykker! :-)

Kaare, har du returneret de korrekturer du har indsendt, når du har fået
dem tilbage fra oversætteren? Du er ikke noteret for at have
korrekturlæst en eneste debconf.

Claus
--
Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk>