Re: Debconf-oversættelser

On 28 Jan 2003 18:12:38 +0100
Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk> wrote:

> Det lader til at jeg igen er alene om det, så jeg indstiller arbejdet
> indtil vi er nogle stykker, der går i gang med debconf-teksterne (efter
> min mening det mest oplagte, da de allerede er i brug).

Som tidligere nævnt vil jeg gerne hjælpe til, jeg blev blot så forvirret
over jeres diskussion om, hvad der skal/bør/kan oversættes, at jeg opgav
at følge med. :-)  Hvis det er debconf-teksterne, du mener at det er
bedst at arbejde på, så vil jeg begynde at kigge på nogle af dem snarest
muligt.

--
Regards, Kaare - <http://www.nightcall.dk/>